Kolding-tatovør: Min forretning er ikke en Bandidos-butik


Kim Stefhan Christensen, der den 16. maj åbnede tatovørforretning i stueetagen i Slotsmøllebyggeriet på Banegårdspladsen i Kolding afviser, at hans forretning er en Bandidos-butik.
Det mener han, at artiklerne i JydskeVestkysten i søndags kunne opfattes som og bar præg af.
– Jeg har lejet lokalerne af en person, som jeg ikke lige husker navnet på, men som bor i Middelfart. Forretningen Nextattoo driver jeg privat, og jeg har ikke været ude at true byens øvrige tatovører, hvis nogen tror det, siger Kim Christensen.
Han ønsker udelukkende at tale om sine tatovørforretninger. Ikke et ord om hans egen person.
– Jeg er ikke medietosset. Jeg ønsker ikke at tale om min privatperson, men udelukkende mine forretninger, som jeg driver i Sønderborg, Haderslev og nu Kolding.
Sympatiserer du eller er du medlem af rockergruppen Bandidos?
– Det kommer ikke sagen ved. Jeg har forklaret, hvordan min forretningskonstellation er, siger han til JydskeVestkysten i dag.

Comments