Brian Sandberg frygter ikke at blive likvideret

Gucci-rockeren Brian Sandberg forlod Hells Angels i august.
Han blev efterfølgende frifundet i den store rockersag og sat på fri fod. Selv om han har forladt rockerlivet, så er han ikke bange for at blive likvideret, men siger, at han lever en dag ad gangen.
Læs også: Derfor blev Sandberg frikendt for drabsforsøg
Udtalelserne kommer i et eksklusivt interview med Ekstra Bladet, hvor Brian Sandberg for første gang sætter ord på, hvorfor han forlod rockerlivet og på, hvad fremtiden bringer.
Vil fortsætte med sit firma
Brian Sandberg siger, at han fremover vil koncentrere sig om sin private virksomhed - et finansieringsselskab - som han vil føre videre efter sin rocker-exit.
- Jeg har haft 16 gode år i Hells Angels, og nu er det tid til at komme videre, siger Brian Sandberg.
Læs også: Første ord fra Brian Sandberg siden HA-exit
Har ikke problemer med nogen
Brian Sandberg siger, at han ikke tænker over mulige repressalier fra de tidligere brødre i HA.
Læs også: Sådan er afgørelsen i rockersagen
- Jeg har ikke problemer med nogen. Jeg lever mit liv stille og roligt og passer mig selv, siger Brian Sandberg, der har planer om at tage ud og rejse, inden han begynder sit liv som hæderlig samfundsborger.
Flytter ikke til Blågårds Plads
Sandberg ved endnu ikke, hvor han skal bo fremover.
Én ting er dog sikkert. Det bliver ikke på Blågårds Plads.

http://ekstrabladet.dk/112/article1867466.ece

Comments