Brugte søn som undskyldning: Sandberg presset til løgn om HA-exit


Sandberg blev presset af HA til at fortælle, at han forlod klubben af hensyn til sin søn. Det fortæller det nybagte Bandidos-medlem til Ekstra Bladet.

Man skal gøre det, man er bedst til, og derfor bliver jeg ved med at være rocker.

Sådan kan man - groft sagt - sammenfatte den tidligere ledende HAer Brian Sandbergs ræsonnement her to dage efter, at han sprang ud som Bandidos-medlem.

I avisen forklarer han også, hvorfor han for bare to uger siden fortalte samme avis, at han forlod Hells Angels af hensyn til sin søn, som ikke mere skulle leve med 'HA, blod og krig.'
- Jeg deltog ikke frivilligt i det interview. Det var noget, jeg blev bedt om af HA. Jeg havde nogle ting i den anden klub, der gjorde, at jeg ikke kan være der mere. Det er ting, jeg ikke kan komme ind på - for så kommer vi ind på noget, hvor vi skal svine hinanden til, og det vil jeg ikke være en del af. Desuden har jeg snakket med min søn om optagelsen i Bandidos. Han er en stor dreng, siger Sandberg til Ekstra Bladet.


Sandberg fortæller også, at det var ham selv, der tog kontakt til de tidligere rivaler og sammenligner sit 'klubskifte' med Michael Laudrups skifte fra Barcelona til Real Madrid.

På sin Facebook-profil skrev han onsdag aften:

- Så er der vist ved at være ryttet op i vennelisten efterhånden, det her svarer vist til da Michael Laudrup flyttede fra Barcelona til Real Madrid. Hvor den ene side syntes han var en idiot mens den anden side bare så de havde fået en verdensklasse spiller. Det er fuldstændig det samme i min situation, jeg har valgt af "flytte" til noget andet, hvor jeg vil være et super aktiv for min nye klub. TIME FOR CHANGES.

Læs også:

Comments