TBM´s Talsmand langer ud efter Ekstra Bladet på vegne af alle tidligere bande- og rockermedlemmer.



Siden TBM startede, og i 2010 officielt trådte frem på den store scene har TBM stiftet bekendtskab med en lang række venlige og dygtige medier/journalister, som har forstået konceptet i og med TBM.

De har alle skrevet og lavet gode og seriøse historier/indslag samt indlæg, hvor de alle på bedst mulig vis har vist problematikken med at leve- og udtræde af bande- og rockermiljøet.

TBM lægger af sikkerhedsmæssige årsager meget stor vægt på anonymitet, fordi de mennesker TBM hjælper, er mennesker som lever i frygt på flugt fra mennesker, som ikke har respekt for andres ve- og vel.

Misundelse er en grim ting, og misundelse lever i bedste velgående alle steder, og i den grad også i den danske medieverden. Desværre er der så de medier/journalister, som ikke forstår konceptet i og med TBM - eller sagt på en mere direkte måde, der kun forstår og lever efter konceptet, at vi skal bare sælge nyheder - no matter what omkostningen er for dem vi skriver historierne om.

Et medie føler sig måske pt. forsmået over, at de af TBM ikke får den samme opmærksomhed som andre medier, men man ligger som man selv har redt, og lad mig som Talsmand for TBM bare slå fast, at de har redt sengen mere end dårligt.

Som Talsmand for TBM er mit job at stå for skud, og det har jeg på ingen måder noget problem med eller i, for sådan har hele mit liv i forvejen været, og derfor intet problem for mig i, at opgaven som talsmand tilfaldt mig.

Elsket af mange, men hadet af flere, og for mig intet problem i det, for kan man ikke lide mig, er det ikke mit problem, og bliver det ej heller aldrig. Dog bliver det for mig et problem, når en nævnnyttig journalist af egne grunde begynder, at chikanere TBM, og bevidst med sit arbejde prøver at skade TBM, som i bund og grund mere er til skade for alle dem, som har brug for TBM, og som igennem TBM får den hjælp de ikke kan få andensteds i vores samfund.

TBM er en frivillig forening, der på ingen måde får tilskud eller støtte nogensteder fra, men klarer sig igennem med de små håndører kommunerne betaler for vi kan hjælpe deres borgere.

Udover det eksisterer TBM kun fordi det består af et TEAM af personer, som har hjertet det rigtige sted, som bruger deres fritid på at hjælpe andre i den gode sags tjeneste. Så vil dette medie kritisere eller kriminalisere det - så kan dette medie for min skyld hænge mig ud på forsiden hver dag, og skrive hvad fanden de vil for at sælge deres lorte avis - for jeg er i forvejen hængt ud alle de steder man kan hænges ud, og for TBM og alle de mennesker der er tilknyttet TBM, der går jeg hele vejen og planken ud, og det kan en forside eller artikel ikke lave om på.

Kære Ekstra Blad - go vind i researchen med at hænge folk ud, som lever et liv i frygt på flugt dag ud - dag efter dag.

Comments