Rocker om Linse-kritik: 'Hvad bilder folk sig ind'


Men Linse var ikke den eneste person, der deltog både til begravelsen og til festen.
For til Gustavs release-party havde Linse nemlig taget Michael Broksides 10-årige søn med, der tidligere på dagen var blevet set komme ud af kirken med et ansigt opløst i sorg, efter hans far var blevet bisat.

Det var ikke særlig smart, fortalte en børnepsykolog til Ekstra Bladet. Men den holdning deler den nuværende Bandidos-rocker, der tidligere var højtstående medlem af Hells Angels, Brian Sandberg, ikke. Han forsvarer Linse Kessler og revser de folk, der har kritiseret hende i en statusopdatering på Facebook.

'Helt ærligt hvad bilder de folk sig ind, for det første så lever vi i et frit land, for det andet så udtaler de sig altså om en afdød mand og hans børn. Jeg mener det fra hjertet, de går over stregen, hvad bilder de sig ind at have en mening om det?', skriver en vred Sandberg i sin opdatering
 
Se også: Linse hylder drabsdømte Brokside: - Farvel til en sand kriger

Brian Sandberg har kun gode ting at sige om Linse, der blandt andet hjalp ham, da han var fængsel.
'Linse har jeg kendt i over 20 år, da jeg sad inde hentede hun min søn og tog ham med ud og hyggede en hel dag. De tog ned til min familie i Slagelse, for at overraske dem til alles store fornøjelse.Min søn havde den bedste dag længe, og med en far i fængsel betød dagen rigtig meget for mig.'

Sandberg er dog heller ikke i tvivl om, at kritikken preller af på Bryggen-pigen, som i hans øjne er en helt unik person.
'Men det jeg faktisk vil frem til er at, Linse er skide ligeglad og står ved sine venner uanset hvad medierne skriver. Det var der sgu mange de kunne lære noget af. Kære Linse du får min fulde respekt du er et vidunderligt menneske. Blive ved med at være den du er..!', skriver han til sidst i sin statusopdatering.

  •  

    Comments