Tidligere bandemedlem om dødsfald: Det er helt uforståeligt


Michael Green er talsmand for TBM. Foto: Scanpix

Fredag tog en top-rocker sit eget liv i fængslet i Københavns Politigård. Men hvorfor den fængslede rocker begik selvmord, kan talsmanden for foreningen af tidligere bandemedlemmer, TBM, Michael Green slet ikke finde nogen forklaring på.
 - Personen er et fremtrædende medlem og en god mand for klubben. Det er et tab, og det er dybt tragisk, siger Michael Green til tv2.dk
 
- Det giver slet ikke nogen mening. Jeg har ingen ide om, hvad grunden til det skal være. Det er for mig helt uforståeligt.
- Jeg er målløs. Jeg har svært ved at forstå det. Jeg sidder og spekulerer over, hvad grunden til det kan være. Det er ikke mand, man kunne forestille sig ville gøre det.

Flere tidligere bandemedlemmer har fredag kontaktet TBM, fordi de også er uforstående over for selvmordet, fortæller Michael Green.
- Men der skal desværre nok også være nogen i andre grupperinger, der i hvert fald ikke sørger over det, siger han.

Comments