Afviste Sandbergs slibrige sex-chat

Brian Sandberg forsøgte ifølge en chat på Facebook, at overtale en ekskone til et medlem af Bandidos til sex. Chatten fik Gucci-rockeren smidt ud af Bandidos i såkaldt 'bad standing' i går.

Ekstra Bladet har tidligere fået indsigt i sexchatten, og den viser, at Brian Sandbergs tilnærmelser blev afvist af ekskonen til medlemmet af Bandidos. De to har angiveligt aldrig været sammen.
- Jeg har ikke lyst, og jeg har aldrig haft lyst. Jeg vil aldrig røre dig, eller lade dig røre mig, skrev ekskonen til Brian Sandberg på Facebook efter flere meget lumre beskeder fra den nu tidligere Bandidos-rocker.

- Du skal bare holde dig langt væk fra mig, fortsætter hun, efter at han blev ved med at komme med seksuelle tilnærmelser, skrev ekskonen i chatten.
Tilnærmelser og tilhørende afvisninger slutter med, at ekskonen angiveligt blokerer for Brian Sandbergs beskeder.
 -Så skrid ud af mit liv og fortsæt med at stikke hinanden i ryggen. Og jeg blokerer dig nu. Du skal aldrig skrive til mig igen, for så går jeg videre med det, står der til sidst.

Brian Sandberg selv er gået under jorden, siden han blev smidt ud af rockerklubben, så det har ikke været muligt at foreholde ham oplysningerne.

Oplysningen om selve udsmidningen stammer fra Michael 'Kokken' Rosenvold, Bandidos præsident i Europa og Asien.
- Jeg er skuffet. Jeg havde ikke set det komme. Han kender vores regler, og det er som at køre over for kraftigt rødt lys, siger Michael ’Kokken’ Rosenvold.

Ekstra Bladet erfarer fra flere af hinanden uafhængige kilder, at Brian Sandberg fik tæsk af flere Bandidos-medlemmer, da han fik overbragt beskeden om, at han er smidt ud i bad standing.

Og det bliver værre endnu for Sandberg. Han skal også straks lade en eller flere af sine Bandidos-tatoveringer strege ud. Det erfarer Ekstra Bladet.

Bandidos afviser dog over for Ekstra Bladet, at Brian Sandberg har fået tæsk i forbindelse med udsmidningen.

I slutningen af 1990'erne blev Brian Sandberg også smidt ud af Hells Angels. Han blev dog senere taget til nåde og var derefter hovedkraften i opbygningen af støttegruppen AK81.

I efteråret 2010 blev Brian Sandberg i Københavns Byret idømt 11 år og 10 måneders fængsel for drabsforsøg. Han var tiltalt for at beordre to drabsforsøg og et kølleoverfald ved Brorsons Kirke i København, og blev kendt skyldig for det ene drabsforsøg.

Efter at have anket dommen nåede Østre Landsret dog frem til et andet resultat i sagen, der er kendt som Den Store Rockersag. Her blev Brian Sandberg frifundet for de to drabsforsøg, men dømt for kølleoverfaldet ved Brorsons Kirke.

Midt under ankesagen kom det frem, at han havde forladt Hells Angels med status af "Left". Det betød, at der ikke var ondt blod mellem ham og Hells Angels.

Brian Sandberg blev optaget i Bandidos i december 2012. For nylig blev han udnævnt til såkaldt Nomad (forbindelsesofficer) med tilknytning til Bandidos i Holland.

Brian Sandberg blev for alvor kendt i den brede befolkning tilbage i 2008 i forbindelse med IT Factory-skandalen. Under sagen kom det frem, at bedrageridømte Stein Bagger, som var direktør i IT Factory, havde haft Sandberg ansat som sikkerhedsvagt.

Comments