Anders Stjernholm i nyt show: - Det er synd for Brian Sandberg

Komikeren Anders Stjernholm har 10 års jubilæum, og det fejrer han med et helt nyt show, der hedder ‘Grine eller græde’.

Det er et anderledes standup-show, end komikeren tidligere har lavet. Denne gang blander han politik og comedy - en tradition han er blevet inspireret af fra amerikanske komikere som Louis CK og Doug Stanhope.
- Man bliver nok lidt nedtrykt af de ting, jeg taler om, siger Stjernholm til metroxpress.

LÆS OGSÅ: KLUMME: Kendisser i Foketinget

Blandt andet kommer han til at snakke om rockere, stoffer og omskæring.
- Jeg har efterhånden 15-20 minutter, der handler om Brian Sandberg og Bandidos. Jeg taler om, at det er synd for Brian, at han går rundt i en illusion om, at folk godt kan lide ham. Den vrangforestilling skal han da ikke have lov at lide af for længe, siger Stjernholm.

LÆS OGSÅ: Kendt komiker overfaldet af rocker: 'Frygten gør mig rasende'
Tidligere på året stillede Anders Stjernholm op til folketingsvalget for Alternativet, men fik ikke en plads i denne omgang. Nu vil han så forsøge om politik og comedy egentlig kan gå hånd i hånd.
- Det her er en måde at finde ud af, om folk kan se idéen i den her kombination. Skulle jeg komme i Folketinget, vil jeg gerne fortsætte med comedy. Jeg har tænkt mig at stille op igen, siger Stjernholm.

Comments