«Paradise»-Mayoo løslatt fra fengsel





I syv uker har «Paradise»-Mayoo (26) vært isolert på en celle i Ullersmo fengsel, anklaget for grove narkotikaforbrytelser. Nå er 26-åringen løslatt.

VG møtte realitystjernen i Oslo sentrum få timer etter at han forlot sikkerhetsfengselet i Ullensaker kommune i Akershus. Til tross for den alvorlige straffesaken som politiet har reist mot ham, er det karakteristiske smilet fortsatt på plass.
– En fengselsbetjent kom inn på cella og fortalte at jeg ble sittende i fire nye uker. Da ba jeg om å få ringe advokaten min, men så sa hun: «Det kan du gjøre, og så forteller du at du er løslatt», sier 26-åringen.
– Jeg ble utrolig lykkelig og kjempeglad.


Mayoo Indiran fra Lørenskog ble rikskjendis i fjor i forbindelse med sin deltakelse i realityprogrammet «Paradise hotel» på TV3. Et halvt år senere var livet snudd på hodet.


22. desember i fjor: Realitystjernen og noen venner kjørte til Elkjøp på Lørenskog i Akershus for å handle julegaver. Da 26-åringen gikk ut av bilen, parkerte fire sivile politibiler rundt ham.
– Jeg lurte på om jeg hadde kjørt for fort, men visste at det ikke var riktig. «Du er herved pågrepet», sa en av dem til meg, sier «Paradise»-Mayoo.

– Jeg var sjokkert, men tok det positivt som den positive personen jeg er, sier han.
– Slik startet reisen jeg nå har vært gjennom.



Norway - VG.

Comments