Ex-captain No Surrender Henk Kuipers start eigen merk

Ex-captain No Surrender Henk Kuipers start eigen merk

Henk Kuipers

'Captain' Henk Kuipers, voormalig voorman van No Surrender MC, houdt niet van stilzitten. In afwachting van de uitspraak van zijn proces heeft hij in alle stilte de afgelopen maanden een eigen kledinglijn ontwikkeld onder het label Captain Henk. Maar dat is nog niet genoeg voor de Drentse biker, hij heeft nog wat meer verrassingen onder de motorhelm.
Henk Kuipers in eigen shirt

Niet doorsnee

“Als je mij een beetje kent, weet je dat ik geen doorsnee kledingsmaak heb. Ook geen doorsnee kledingmaat trouwens”, lacht Henk Kuipers als hij uitlegt waarom hij zijn eigen site, www.captainhenk.com, is gestart. “En behalve in mijn smaak, moet het ook kwalitatief goed spul zijn. In die combinatie kon ik het maar moeilijk vinden. Nou ja, als het er niet is ga ik het zelf wel maken, dacht ik toen. Of laten maken, bedoel ik natuurlijk! Dus nu heb ik een loods, en daarmee dus ook een site, vol kwalitatief goeie t-shirts, hoodies en sweatshirts waar een biker als ik, of iemand met een bikerhart, zich in thuis voelt.”
Captain Henk shirt

Whiskey

Maar daarmee is het nog niet gedaan, Kuipers is druk bezig zijn lijn uit te breiden. “Eind deze maand komt er een Captain Henk whiskey én een Captain Henk gin. De drank komt van een Nederlandse distilleerderij en vorige week hebben we de whiskey voor het eerst getest. En het is een beste, al zeg ik het zelf!”, en weer buldert zijn lach door de ruimte. “Hoogstaande producten allemaal. Er is ook al een aftershave lijn in ontwikkeling. Het uiteindelijke doel is om mijn merk steeds verder uit te breiden, bijvoorbeeld met fightwear, BBQ producten, lampen, handschoenen, noem maar op. Captain Henk wil mensen laten voelen, proeven en beleven wat een biker een biker maakt, wat een bikerleven is. Uiteindelijk wil ik ook motorreizen gaan organiseren. Op pad met Captain Henk en zijn team. Een echte ride out ja, maar dan zonder colors, hahaha!”
Het Captain Henk team


Holland - Pano.

Comments